saugus ir sveikas sportas su trenerės konsultacija ONLINE NAMUOSE Sportuok ir mokykis apie nėštumą ir po gimdymo atsistatymą neišėjus iš namų 😍

Gimdymas vs maratonas

Gimdymas vs maratonas

Ar žinojote, kad mokslininkai tyrinėdami gimdymo procesus jį sulygino su moterų maratono bėgimu ? 😮


Bėgant maratoną reikia panašaus kiekio ištvermės, kūne išsiskiria tie patys hormonai kaip ir gimdymo metu. Abu įvykiai turi didelius tikslus. 📢
🥇Maratonas – varžybų laimėjimas.
🤱Gimdymas – vaiko gimimas.


Dabar tyliai sau mintys atsakykite, kaip manote kuris tikslas visgi svarbesnis? Nepakartojamas?

Skirtumai:
📢 maratonas trunka 5 valandas, gimdymas 12 ir daugiau, gali trukti iki paros.
📢 prastos fizinės ir emocinės būklės mergina atvykusi į maratoną: susitraumuos sąnarius, širdį, nykstels čiurną, pervargs. Prastos fizinės būklės atvykus į gimdymą: ilgesnis bei skausmingesnis gimdymas, skatinamųjų leidimas, epidūro leidimas, kirpimas arba plyšimas, cezario pjūvis, didelis nuovargis, sužaloti dubens dugno raumenys, pogimdyvinė depresija.

Mokslininkai ne veltui sulygino šiuos du įvykius. Jie turi daug panašumų išskyrus pasiruošimo laiką. Bėda tame, kad maratonui moteris ruošia savo kūną, mintis, hidrataciją, keičia mitybą metus laiko ar net daugiau. Tuo tarpu moteris tapusi nėščia gauna nurodymą nieko neveikti tris mėnesius, o vėliau vaikščioti ir daug gulėti. Kitaip tariant, savo įvykiui nėštukė ruošiasi dažniausiai skaitydama knygas. 📚

Pabandykite maratonui pasiruošti skaitydami knygas 🙂

🔐 Metodiškas sportas ir pasiruošimas gali būti tavo gimdymo ir atsistatymo po gimdymo pergalė. Juk moteris, tai daiktinis inkubatorius. Mintys, gyvenimo būdas, kvėpavimas, mityba, judėjimas – jūsų raktas.