Labas!

Trumpa žinutė mamoms nuo mamos - kurso autorės:

Esu nėščiųjų ir gimdyvių trenerė Gerda. Esu čia, kad galėčiau nėštukėms ir gimdyvėms padėti sustiprinti savo kūną bei vaikelio vystymąsi su judesio bei paskaitų pagalba. Kodėl tą darau ir skatinu visas užsiimti judėjimu nėštumo metu? 🤰

Pati jau daugiau nei 7 metus dirbu su funkciniu kūno judesiu bei jėgos treniruotėmis. Besilaukdama pastebėjau savo silpnąsias vietas, kurias didelio intensyvumo kasdienybėje lengva pamiršti. Tokias silpnąsias vietas kaip nugaros skausmai, pilvo raumenų atsiskyrimas bei kitas korekcinės kūno problemas, kurias būtina išspręsti nėštumo metu 🤱

Supratusi, kad įprastos treniruotės ir dažniausiai girdimi žmonių patarimai nebūtinai yra sveikiausias sprendimas nėščiosios kūnui, ėmiausi dar labiau gilintis į sveikatingumą, biomechaniką, fiziologiją bei korekcinį treniravimą 🤸‍♀️

Sudėjus naujausias mokslo žinias ir ne vienerių metų patirtį dirbant su nėštukėmis sukūriau MasterMama treniruočių metodiką. Ji jau šimtams moterų visiškai pakeitė nėštumo, gimdymo ir atsistatymo patirtį 🙌

Bedirbant supratau, kad didžioji dalis nėščiųjų neturi informacijos apie taisyklingą judėjimą bei pasiruošimą natūraliam gimdymui, o ką jau kalbėt apie kūno atsistatymą po gimdymo. Šis suvokimas mane paskatino MasterMama metodiką perkelti į online platformą, kurios pagalba galėsiu padėti dar daugiau moterų!

Dabar ir tu gali sustiprėti nėštumo metu, pasiruošti natūraliam gimdymui, sklandžiai atsistatyti po gimdymo! 💛

Gerda Danylaitė

mama, programos autorė, PPCES (JAV) sertifikuota nėščiujų ir gimdyvių trenerė

pats geriausias atsakymas į klausimą: "ar tikrai verta?" yra tikri ir nuolat atsinaujinantys klienčių atsiliepimai

klienčių atsiliepimai apie nėščiųjų treniruotes bei paskaitas

“Lankiau nėščiųjų treniruotes pas trenerę Gerdą - didžiausios rekomendacijos! Visoms nėštukėms labai rekomenduoju bent ateiti pasibandyti (as jau po pirmos treniruotės žinojau, kad lankysiu iki pabaigos), nes kartais atrodo "nu ką čia aš nėščia dabar sportuosiu", o patikėkite, šios treniruotes labai naudingos jūsų kūnui. Ir nereikia bijoti ateiti, hanteliu kilnoti nereiks, dirbama su savo kūno svoriu, koordinacija ir pan. Aš net gailiuosi, kad pradejau tik nuo ~30 nėštumo savaitės, o ne anksčiau. Plius treniruociu metu kalbama apie gimdymą, kas laukia, kaip pasiruošti, apie kvėpavimo pratimus, kaip "išgyventi" sąrėmius ir pan.”

Kristina

“Žinutė visoms nėštukėms, kurios svarsto ar verta sportuot su įrašais. Mano gimdymas buvo ilgokas ir labai intensyvus, galiausiai jis truko 27 valandas. Reziume, man nerealiai padėjo visi patarimai, kvėpavimas, kėgelis, treniruotės pas Gerdą. Jei nebūčiau žinojus ir mokėjus kaip kvėpuoti stangų metu, turbūt būčiau pasimetusi. Esu be galo dekinga trenerei Gerdai už kiekvieną pratimą, patarimą, motyvaciją, nes stangų metu tik jos ir akušeriu balsą girdejau galvoj. Sportavau namuose, su įrašais ir man tai buvo labai vertinga! Tad tikrai esu tau labai dėkinga, nes kažin ar jei nebūčiau sportavusi nėštumo metu, bučiau atlaikiusi toki maratoną ir sugebėjus išjudėti visą laiką. Didžiausias Ačiū! Tavo pamokos ir patarimai yra aukso vertės! Ačiū, Ačiū, tūkstantis Ačiū Tau!!!”

Aistė

“Gerdos treniruotes atradau dar visai neseniai, tačiau nuo pirmojo susitikimo supratau, jog šis žmogus tikrai žino ką daro ir nepakenks nei man, nei mano būsimam vaikeliui. O kas svarbiausia, dėka Gerdos pajutau, jog šiuo pereinamuoju laikotarpiu galiu jaustis geriau ir labiau suprasi savo kūne atsirandančius pokyčius. Susiklosčiusi situacija karantino metu mūsų neatitolino tik SUARTINO!!! Vykdome treniruotes online, juokiamės, šypsomės ir dalinamės tik pozityvumu, nors ir kaip kartais sunku išlaikyti pusiausvyrą visomis prasmėmis”

Giedrė