TRENIRUOČIŲ IR PASKAITŲ KURSAI NĖŠČIOSIOMS IR POGIMDYVĖMS

nėra vertingesnio turto nei žmogaus sveikata, tad investuokite į savo ir vaikelio sveikatą laiku

 🤰 Laukiesi ? Tau būtina žinoti viską apie: dubens dugną, pilvo sieną, diafragmą, laikyseną, emocinę bei psichologinę būseną ir dar daugiau... 

🩺 Gimdymas jau tuoj? Vadinasi šventei reikia pasiruošti! Kaip elgtis su savo kūnu gimdymo dieną, pozos, kvėpavimas, jėgos paskirstymas stumiant, pirmi žingsniai pagimdžius ir vėlgi, dar dar daugiau... 

🤱 O gal jau pagimdei? Nesvarbu kiek laiko praėjo ar koks gimdymas buvo. Fizinis kūno atsistatymas vienodai svarbus. Juk kiekviena nori grįžti į savo gražią figūrą! Atsistatymo savaitės, prevencija talijai gražinti, raumenų tonuso atstatymas ir pratimai, kurių vengti privalai žinoti. 

Tavo pilvelis sparčiai didėja, pasiruošk !

Gimdymas artėja ir kiekviena diena yra svarbi - pradėk atsakingai ir energingai ruoštis jau dabar ❤

Tavo kūnas tavo ir tavo vaiko namai, pasirūpink, kad jie būtų patogūs gyventi abiems

pats geriausias atsakymas į klausimą: "ar tikrai verta?" yra tikri ir nuolat atsinaujinantys klienčių atsiliepimai

klienčių atsiliepimai apie nėščiųjų treniruotes bei paskaitas

“Lankiau nėščiųjų treniruotes pas trenerę Gerdą - didžiausios rekomendacijos! Visoms nėštukėms labai rekomenduoju bent ateiti pasibandyti (as jau po pirmos treniruotės žinojau, kad lankysiu iki pabaigos), nes kartais atrodo "nu ką čia aš nėščia dabar sportuosiu", o patikėkite, šios treniruotes labai naudingos jūsų kūnui. Ir nereikia bijoti ateiti, hanteliu kilnoti nereiks, dirbama su savo kūno svoriu, koordinacija ir pan. Aš net gailiuosi, kad pradejau tik nuo ~30 nėštumo savaitės, o ne anksčiau. Plius treniruociu metu kalbama apie gimdymą, kas laukia, kaip pasiruošti, apie kvėpavimo pratimus, kaip "išgyventi" sąrėmius ir pan.”

Kristina

“Žinutė visoms nėštukėms, kurios svarsto ar verta sportuot su įrašais. Mano gimdymas buvo ilgokas ir labai intensyvus, galiausiai jis truko 27 valandas. Reziume, man nerealiai padėjo visi patarimai, kvėpavimas, kėgelis, treniruotės pas Gerdą. Jei nebūčiau žinojus ir mokėjus kaip kvėpuoti stangų metu, turbūt būčiau pasimetusi. Esu be galo dekinga trenerei Gerdai už kiekvieną pratimą, patarimą, motyvaciją, nes stangų metu tik jos ir akušeriu balsą girdejau galvoj. Sportavau namuose, su įrašais ir man tai buvo labai vertinga! Tad tikrai esu tau labai dėkinga, nes kažin ar jei nebūčiau sportavusi nėštumo metu, bučiau atlaikiusi toki maratoną ir sugebėjus išjudėti visą laiką. Didžiausias Ačiū! Tavo pamokos ir patarimai yra aukso vertės! Ačiū, Ačiū, tūkstantis Ačiū Tau!!!”

Aistė

“Gerdos treniruotes atradau dar visai neseniai, tačiau nuo pirmojo susitikimo supratau, jog šis žmogus tikrai žino ką daro ir nepakenks nei man, nei mano būsimam vaikeliui. O kas svarbiausia, dėka Gerdos pajutau, jog šiuo pereinamuoju laikotarpiu galiu jaustis geriau ir labiau suprasi savo kūne atsirandančius pokyčius. Susiklosčiusi situacija karantino metu mūsų neatitolino tik SUARTINO!!! Vykdome treniruotes online, juokiamės, šypsomės ir dalinamės tik pozityvumu, nors ir kaip kartais sunku išlaikyti pusiausvyrą visomis prasmėmis”

Giedrė

MasterMama programos privalumai

  • GYVAS SUSITIKIMAS (arba skambutis) ir testavimas su trenere, įsigyjus MAX kursą (yra galimybė pirkti atskirai)

    Neįkainojama informacija apie sveikesnį nėštumą su mažiau rūpesčių, mažiau gimdymo komplikacijų, greitesnį atsistatymą po gimdymo, sveikesnius ir stipresnius vaikus.
    Įsigyjusi MAX programą, dovanų gausi gyvą (online) įvadinę konsultaciją, kurioje MasterMama metodika bus konkrečiai pritaikyta TAU!
    Visos programos metu turėsi galimybę tiesiogiai bendrauti su programos autore.
    Jeigu nori išbandyti - Įvadinę konsultaciją galima įsigyti atskirai (žr. Produktų skiltį).
    Tu jausies bei atrodysi sveika ir stipri!

  • AKTYVI BENDRUOMENĖ - pasiekimai, džiaugsmas, iššūkiai ir atradimai

    Nėštumas kartais gali būti labai vienišas - ir nesvarbu, ar šalia yra vyras, mama ar draugė.
    Yra temų ir klausimų, kuriuos norisi aptarti su tuo kas šiuo metu patiria tuos pačius iššūkius. Tai yra kuruojama uždara pokalbių grupė, kurioje vyks gyvi ir online susitikimai, gims nauji ryšiai, draugystė nuo nėštumo pradžios kartu su vaiko auginimu.
    Aktyvi bendruomenė padės ne tik sustiprinti laukimo ir džiaugsmo nuotaikas, bet ir bus pagalbos šaltinis, kai to prireiks.

  • MAKSIMALUS LANKSTUMAS - visa informacija, mankštos ir seminarai pasiekiami bet kuriuo paros metu iš bet kurios pasaulio vietos

    Internetinėje platformoje pateikiamos virtualios treniruotės ir seminarai su aukštos kokybės vaizdo įrašais. Treniruotes galite atlikti patogiu laiku, patogioje vietoje.
    Vaizdo įrašuose paaiškinamas kiekvienas judėjimo žingsnis - aiškiai ir lengvai!
    Nuolat atnaujinama moderini metodika, bendradarbiaujant su aukščiausio lygio tarptautiniais profesionalais.

daugiau atsiliepimų ir rekomendacijų!

spustelkite "SKAITYTI DAUGIAU" ir dar kartą įsitikinsite, koks sprendimas yra šiuo metu Jums tinkamiausias

"Kiekviena besilaukianti moteris privalo gauti šias žinias, kurias suteikia Gerda 🥰"

"Vedamos mankštos tikrai padėjo išlikti aktyviai nėštumo metu, išvengti nugaros ir kt. skausmų, pasisemti geros nuotaikos, energijos, sutikti bendraminčių ir gauti daug naudingos informacijos 🙌🏻"

"Trenerė Gerda mano metų atradimas🙂💥 Didžiausios rekomendacijos ir begalinis Ačiū. 💜"

"Tokios kaip Gerda daugiau nėra 💪👍"

turite klausimų?

  • Ar mankštintis savarankiškai yra saugu?

    Jei nėštumo eiga nėra komplikuota, mankštintis yra saugu ir savarankiškai. Tačiau prieš pradedant mankštas savarankiškai būtina turėti vieną įvadinę treniruotę su trenere ir programos autore Gerda. Trenerė įvertinus Jūsų galimybės, patars, pataisys ir suteiks mankštai asmenines rekomendacijas. Taip pat prieš imantis mankštos, būtina pasitarti su savo gydytoja.

  • Kuriam nėštumo laikotarpiui yra pritaikyta ši programa? Ar man nėra per anksti ar per vėlu?

    Mankštintis paprastai rekomenduojama nuo 3-ojo nėštumo mėnesio, kuomet visos pagrindinės vidinės ir išorinės vaikelio kūno struktūros jau susiformavusios, o būsimoji mamytė jau apsipratusi su besikeičiančiu kūnu. Tačiau tai labai individualu, jei nėštumas sklandus, galima pradėti nuo pradžių. Svarbiausia, kad šiuo laiku jau nebevargina vadinamoji nėštumo toksikacija - vangumas, pykinimas, jėgų trūkumas.

  • Kodėl verta įsigyti virtualią programą? Ar ne geriau eiti į baseiną, jogą ar kitas mankštas gyvai?

    Visiškai sutinku, kad gyvas kontaktas yra kitoks. Tačiau ši programa yra sukurta pagal pasaulio sveikatos organizacijos ir pasaulio akušerijos skyriaus rekomenduojamas normas. Taip pat metodika yra unikaliai pritaikyta atlikus praktiką su nėščiosiomis koks judėjimas yra pats tinkamiausias ir efektyviausias nėštumo metu. Visos treniruotės ir paskaitos yra parengtos pritaikant naujausias žinias, todėl šios mankštos yra efektyvesnės nei baseinas ar joga. Šioje metodikoje jūs nerasite vienos krypties treniruočių, tai yra įvairus judėjimas, kūno korekcija, kvėpavimas, meditacija, raumenų atpalaidavimas, raumenų stiprinimas, joga, kalanetika, psichologinės žinios ir dar daugiau.

  • Kokio inventoriaus reikia, norint sportuoti? Ar reikia papildomai kažką nusipirkti?

    Didžioji dalis progamoje esamų pratimų ir mankštų gali būti atliktos be papildomo sportinio inventoriaus. Tačiau labai rekomenduojame įsigyti gimastinį kamuolį bei kilimėlį sportui. Kamuolys reikalingas ne tik manktoms bet ir praktikai, kaip išgyventi sąrėmius gimdykloje ant gimnastinio kamuolio. Kai kuriose mankštose naudosime taip pat: svarelius, masažinį volą/kamuoliuką, lazdą, gumą, tačiau kiekvienai priemonei yra pasiūlomos kelios alternatyvos, kurias galite rasti savo namuose (vandens buteliukai, šluotos kotas, ilgas rankšluostis, pagalvė).

  • Kur galėčiau sužinoti daugiau apie programą ir gauti atsakymus į savo klausimus?

    Jeigu nerandate savo atsakymo šiame puslapyje, parašykite mums ir atsakymą rasime: gerda@mastermama.lt

moterų džiaugsmas ir padėka naudojantis MasterMama metodika

klienčių atsiliepimai apie nėščiųjų treniruotes bei paskaitas

“Labai džiaugiuosi, kad nėštumo metu nusprendusi sportuoti suradau Gerdą!🙏
Neabejotinai tai buvo geriausia investicija į save nėštumo metu!🤰 Informacija kurią suteikia Gerda apie nėštumą ir pasiruošimą gimdymui turėtu gauti kiekviena būsima mama‼️💯
Niekada negalvojau, kad artėjant termino dienai būsiu rami ir savimi pasitikinti...bet Gerdos dėka, turėjau viską ko reikia sėkmingam gimdymui: paruoštą fizinį kūną, nusiteikimą, kvėpavimo technikos įgudžius, bei žinias kaip sau padėti gimdymo metu ir po gimdymo💎
Nėštumo eigoje teko sportuoti gyvai ir online būdu. Norint viskas įmanoma, o skirtumo net nepajaučiau tas pats dėmesys, judesių korekcija, šiltas bendravimas ir įsiklausymas į poreikius❤️
Esu begalo dėkinga už tokį rūpestį ir nuoširdžiai rekomenduoju nebijot išbandyti! Nes kartą pabandžius negali sustot😍”

Gintarė

“Sportuoti pas Gerdą nėštumo metu manau buvo geriausias mano sprendimas!
Ne tik sustiprėji fiziškai, bet ir pasikrauni begalę gerų emocijų, teigiamo nusiteikimo gimdymui ir krūvą žinių apie kvėpavimą ❤️
tai yra neapsakomai naudinga informacija ką suteikia Gerda, kad nėštumas ir gimdymas būtų lengvesnis. Manau su Gerdos pagalba išvengiau didesnių nugaros skausmų, kojų skausmų ir viso kito, nes tik pasakius kad kažką skauda gauni keletą patarimų ką kiekvienu atveju daryti 😊
Atsigavimas dabar žymiai lengvesnis, žinau kaip galiu ar negaliu elgtis, o ir pradėti po truputį mankštintis yra daug drąsiau. Ačiū, Gerda, rekomenduoju 100%! ne tik rekomenduoju, bet čia kiekvienos nėštukės prievolė! 🌷🌷”

Žymantė

“Apie Gerdą sužinojau iš draugės, kuri nebuvo laukimo kelionėje, bet yra tobuluose santykiuose su sportu (aš, mano nelaimei, buvau stipriai suspykusi su šia veikla).
Taigi 14 nėštumo savaitę susitikome su Gerda 👀 Pirma treniruotė - testavimas. Galvojau numirsiu iš gėdos...nei vieno pratimo neatlikau teisingai! 🤷‍♀️
Tik neskubėkit nurašyti! Per 26 likusias savaites trenerė taip "išmuštravo" mano kūną, kad po gimdymo turiu ir gražesnes kojas, ir sėdmenis, ir net pilvą 😀👏👏”