Ar 2 valandos per savaitę gali pagerinti tavo ir vaikelio sveikatą? Taip!

nėra vertingesnio turto nei žmogaus sveikata, tad investuokite į savo ir vaikelio sveikatą laiku

Jeigu tavo figūra gali būti tokia, kokia buvo prieš nėštumą ar net dailesnė, ar galėtum tam skirti 2 valandas per savaitę?

Jeigu tavo vaikelio sveikata ir imunitetas visą likusį gyvenimą priklauso nuo tavo gyvenimo būdo nėštumo metu, ar rastum tuo pasirūpinti 2 valandsa per savaitę?

Jeigu tu gali nėštumo metu veikti tiek pat ar net daugiau veiklų ar rastum laiko pasidomėti apie tai 2 valandas per savaitę?

Mieloji. Jeigu tavo atsakymai mintyse nuskambėjo žodeliu "TAIP", vadinasi esi teisingoje vietoje. 

Visus šiuos tikslus mano klientės pasiekė su kaupu, o atsiliepimai tai tik dar kartą patvirtina.

Vos daugiau nei 2 valandos per savaitę treniruočių bei seminarų apie nėštumą, gimdymą ir atsistatymą gali kardinaliai pakeisti tavo sveikatą, savijautą ir išvaizdą.

Būsi sveikesnė, atrodysi dailiau, jausies stipriai, pasitikėsi savimi ir užtikrintai pagimdysi sveiktą vaikelį!

Tinkamas metas pradėti yra jau dabar, nes Gimtadienis jau sparčiai artėja, tad ruoškimės jam kartu! 🖤 

Watch Intro Video

Klientės Indrės atsiliepimas [VIDEO]

Labas!

Trumpa žinutė mamoms nuo mamos - kurso autorės:

Kodėl Tave turėtų dominti sportas ?!

Esu nėščiųjų ir gimdyvių trenerė Gerda. Esu čia, kad galėčiau visoms nėštukėms ir gimdyvėms padėti sustiprinti savo kūną bei vaikelio vystymąsi su judesio bei paskaitų pagalba. Kodėl tą darau ir skatinu visas užsiimti judėjimu nėštumo metu?

Pati jau daugiau nei 7 metus dirbu su funkciniu kūno judesiu bei jėgos treniruotėmis. Besilaukdama pastebėjau savo silpnąsias vietas, kurias didelio intensyvumo kasdienybėje lengva pamiršti. Tokias silpnąsias vietas kaip nugaros skausmai, pilvo raumenų atsiskyrimas bei kitas korekcinės kūno problemas, kurias būtina išspręsti nėštumo metu.

Supratusi, kad įprastos treniruotės ir dažniausiai girdimi žmonių patarimai nebūtinai yra sveikiausias sprendimas nėščiosios kūnui, ėmiausi dar labiau gilintis į sveikatingumą, biomechaniką, fiziologiją bei korekcinį treniravimą.

Sudėjus naujausias mokslo žinias ir ne vienerių metų patirtį dirbant su nėštukėmis sukūriau MasterMama treniruočių metodiką. Ji jau šimtams moterų visiškai pakeitė nėštumo, gimdymo ir atsistatymo patirtį.

Bedirbant supratau, kad didžioji dalis nėščiųjų neturi informacijos apie taisyklingą judėjimą bei pasiruošimą natūraliam gimdymui, o ką jau kalbėt apie kūno atsistatymą po gimdymo. Šis suvokimas mane paskatino MasterMama metodiką perkelti į online platformą, kurios pagalba galėsiu padėti dar daugiau nėštukių!

Dabar ir tu gali sustiprėti nėštumo metu, pasiruošti natūraliam gimdymui, sklandžiai atsistatyti po gimdymo - vos kelių mygtukų paspaudimu ir vos 3 valandas per savaitę!

Gerda Danylaitė

mama, programos autorė, PPCES (JAV) sertifikuota nėščiujų ir gimdyvių trenerė

pats geriausias atsakymas į klausimą: "ar tikrai verta?" yra tikri ir nuolat atsinaujinantys klienčių atsiliepimai

klienčių atsiliepimai apie nėščiųjų treniruotes bei paskaitas

“Lankiau nėščiųjų treniruotes pas trenerę Gerdą - didžiausios rekomendacijos! Visoms nėštukėms labai rekomenduoju bent ateiti pasibandyti (as jau po pirmos treniruotės žinojau, kad lankysiu iki pabaigos), nes kartais atrodo "nu ką čia aš nėščia dabar sportuosiu", o patikėkite, šios treniruotes labai naudingos jūsų kūnui. Ir nereikia bijoti ateiti, hanteliu kilnoti nereiks, dirbama su savo kūno svoriu, koordinacija ir pan. Aš net gailiuosi, kad pradejau tik nuo ~30 nėštumo savaitės, o ne anksčiau. Plius treniruociu metu kalbama apie gimdymą, kas laukia, kaip pasiruošti, apie kvėpavimo pratimus, kaip "išgyventi" sąrėmius ir pan.”

Kristina Supragonė

“Žinutė visoms nėštukėms, kurios svarsto ar verta sportuot su įrašais. Mano gimdymas buvo ilgokas ir labai intensyvus, galiausiai jis truko 27 valandas. Reziume, man nerealiai padėjo visi patarimai, kvėpavimas, kėgelis, treniruotės pas Gerdą. Jei nebūčiau žinojus ir mokėjus kaip kvėpuoti stangų metu, turbūt būčiau pasimetusi. Esu be galo dekinga trenerei Gerdai už kiekvieną pratimą, patarimą, motyvaciją, nes stangų metu tik jos ir akušeriu balsą girdejau galvoj. Sportavau namuose, su įrašais ir man tai buvo labai vertinga! Tad tikrai esu tau labai dėkinga, nes kažin ar jei nebūčiau sportavusi nėštumo metu, bučiau atlaikiusi toki maratoną ir sugebėjus išjudėti visą laiką. Didžiausias Ačiū! Tavo pamokos ir patarimai yra aukso vertės! Ačiū, Ačiū, tūkstantis Ačiū Tau!!!”

Aistė Kalvenė

“Gerdos treniruotes atradau dar visai neseniai, tačiau nuo pirmojo susitikimo supratau, jog šis žmogus tikrai žino ką daro ir nepakenks nei man, nei mano būsimam vaikeliui. O kas svarbiausia, dėka Gerdos pajutau, jog šiuo pereinamuoju laikotarpiu galiu jaustis geriau ir labiau suprasi savo kūne atsirandančius pokyčius. Susiklosčiusi situacija karantino metu mūsų neatitolino tik SUARTINO!!! Vykdome treniruotes online, juokiamės, šypsomės ir dalinamės tik pozityvumu, nors ir kaip kartais sunku išlaikyti pusiausvyrą visomis prasmėmis”

Giedrė Vokietytė-Vilėniškė

daugiau atsiliepimų ir rekomendacijų!

spustelkite "SKAITYTI DAUGIAU" ir dar kartą įsitikinsite, koks sprendimas yra šiuo metu Jums tinkamiausias

"Kiekviena besilaukianti moteris privalo gauti šias žinias, kurias suteikia Gerda 🥰"

"Vedamos mankštos tikrai padėjo išlikti aktyviai nėštumo metu, išvengti nugaros ir kt. skausmų, pasisemti geros nuotaikos, energijos, sutikti bendraminčių ir gauti daug naudingos informacijos 🙌🏻"

"Trenerė Gerda mano metų atradimas🙂💥 Didžiausios rekomendacijos ir begalinis Ačiū. 💜"

"Tokios kaip Gerda daugiau nėra 💪👍"

MasterMama programos privalumai

  • GYVAS SUSITIKIMAS (arba skambutis) ir testavimas su trenere, įsigyjus bet kurį produktą

    Neįkainojama informacija apie sveikesnį nėštumą su mažiau rūpesčių, mažiau gimdymo komplikacijų, greitesnį atsistatymą po gimdymo, sveikesnius ir stipresnius vaikus.
    Įsigyjusi programą, taip pat gausi gyvą įvadinę treniruotę, kurioje MasterMama metodika bus konkrečiai pritaikyta TAU!
    Visos programos metu turėsi galimybę tiesiogiai bendrauti su programos autore.
    Tu jausies bei atrodysi sveika ir stipri!

  • AKTYVI BENDRUOMENĖ - pasiekimai, džiaugsmas, iššūkiai ir atradimai

    Nėštumas kartais gali būti labai vienišas - ir nesvarbu, ar šalia yra vyras, mama ar draugė.
    Yra temų ir klausimų, kuriuos norisi aptarti su tuo kas šiuo metu patiria tuos pačius iššūkius. Tai yra kuruojama uždara pokalbių grupė, kurioje vyks gyvi ir online susitikimai, gims nauji ryšiai, draugystė nuo nėštumo pradžios kartu su vaiko auginimu.
    Aktyvi bendruomenė padės ne tik sustiprinti laukimo ir džiaugsmo nuotaikas, bet ir bus pagalbos šaltinis, kai to prireiks.

  • MAKSIMALUS LANKSTUMAS - visa informacija, mankštos ir seminarai pasiekiami bet kuriuo paros metu iš bet kurios pasaulio vietos

    Internetinėje platformoje pateikiamos virtualios treniruotės ir seminarai su aukštos kokybės vaizdo įrašais. Treniruotes galite atlikti patogiu laiku, patogioje vietoje.
    Vaizdo įrašuose paaiškinamas kiekvienas judėjimo žingsnis - aiškiai ir lengvai!
    Nuolat atnaujinama moderini metodika, bendradarbiaujant su aukščiausio lygio tarptautiniais profesionalais.

NUSIPIRKUS PRODUKTĄ

Kas konkrečiai tavęs laukia įsigyjus kursą?

Nusipirkus produktą gausite asmeninę platformos prieigą su visais vaizdo įrašais: treniruotės + paskaitos.

1. Praeisite dvi įvadines paskaitas ir atliksite fizinį kūno testavimą.

2. Susitarsite susitikimą su trenere gyvai (online skambučiu), kur trenerė peržvelgs Jūsų testavimą (dar kartą atliksite jį kartu, trenerė patars į ką atkreipti dėmesį bei atsakys į visus Jums kilusius klausimus).

3. Toliau keliausite per trumpas bei informatyvias paskaitas ruošiantis gimdymui ir aktyviam sportui.

4. Galite sportuoti! Turite 40 treniruočių, kurias galite atlikti įvairiai - savo tempu ir pasirinkimu. Trenerė per konsultaciją pabrėš, kurios treniruotės Jums asmeniškai yra svarbiausios.

5. Sportuojate, bendraujate su kitomis nėštukėmis Facebook grupėje, kontaktuojate su trenere kilus bet kokiems klausimams, palaikysime nuolatinį ryšį! 🖤

moterų džiausmas ir padėka naudojantis MasterMama metodika

klienčių atsiliepimai apie nėščiųjų treniruotes bei paskaitas

“Pradėjau lankytis Gerdos treniruotėse dar ankstyvame nėštume iki pat termino dienos. Džiaugiuosi atradusi šią studiją, nes galėjau ne tik sustiprinti raumenis, bet ir gavau daug naudingų žinių apie gimdymą, ko posekoje akušerė sakė, kad dariau gerus pratimus dėl to kaklelis atsivėrė labai greitai. Tikrai rekomenduoju šią studiją ir ne tik dėl treniruočių, bet ir dėl pačios trenerės, kuri visada motyvuojanti, individualiai patarianti, nuolat besidominti naujovėmis, kurias per treniruotes išgirstame ir mes. Sėkmės!”

Monika Drevininkienė

“Prieš išeinant į dekretą ieškojau kur toliau sportuoti, kad gimdymas būtų lengvesnis tiek psichologiškai, tiek fiziškai. Ir LABAI džiaugiuosi, kad atradau Gerdą!!! Jos nuoširdūs patarimai, palaikymas buvo aukso vertės gimdant. Nežinojau ką reiškia nugaros skausmas nėštumo metu ar dar kokie nemalonūs pojūčiai, nes Gerda visada sakydavo ką daryti įvairiais atvėjais. Tad jei galvojat, renkatės, kur eiti sportuoti, tai atsakymas paprastas - pas Gerdą. Ji tikrai n patarimų duos ir į gimdymą eisit nusiteikusios, kaip į gimtadienį. P. S. po gimdymo dariau jos nurodytus pratimus, tai vyras parsiveždamas namo (nes gi Korona ir jokie vyrai neįleidžiami į gimdymo namus), sakė, kad atrodai, kaip negimdžius.”

Vilma Pozingienė

“Nuostabi trenerė, kuri ne tik padeda saugiai fiziškai sustiprinti ir paruošti kūną gimdymui, bet ir turi daug žinių apie nėštumą, gimdymą, kvėpavimą, atsistatymą po gimdymo. Gerdos patarimų dėka antras gimdymas buvo tikrai greitas ir daug lengvesnis, o dėl treniruočių jaučiausi daug geriau fiziškai pasirengusi. Vienintelis dalykas kurio gailiuosi - kad nebuvau Gerdos "atradusi" per pirmą nėštumą. Bet toms kurios dabar ieško treniruočių nėštukėms tikrai rekomenduoju - gausit ne tik į jūsų poreikius orientuotas treniruotes, bet ir dėmesį, rūpestį ir daug daug gerų patarimų.”

Eglė Gaigalienė

turite klausimų?

  • Ar mankštintis savarankiškai yra saugu?

    Jei nėštumo eiga nėra komplikuota, mankštintis yra saugu ir savarankiškai. Tačiau prieš pradedant mankštas savarankiškai būtina turėti vieną įvadinę treniruotę su trenere ir programos autore Gerda. Trenerė įvertinus Jūsų galimybės, patars, pataisys ir suteiks mankštai asmenines rekomendacijas. Taip pat prieš imantis mankštos, būtina pasitarti su savo gydytoja.

  • Kuriam nėštumo laikotarpiui yra pritaikyta ši programa? Ar man nėra per anksti ar per vėlu?

    Mankštintis paprastai rekomenduojama nuo 3-ojo nėštumo mėnesio, kuomet visos pagrindinės vidinės ir išorinės vaikelio kūno struktūros jau susiformavusios, o būsimoji mamytė jau apsipratusi su besikeičiančiu kūnu. Tačiau tai labai individualu, jei nėštumas sklandus, galima pradėti nuo pradžių. Svarbiausia, kad šiuo laiku jau nebevargina vadinamoji nėštumo toksikacija - vangumas, pykinimas, jėgų trūkumas.

  • Kodėl verta įsigyti virtualią programą? Ar ne geriau eiti į baseiną, jogą ar kitas mankštas gyvai?

    Visiškai sutinku, kad gyvas kontaktas yra kitoks. Tačiau ši programa yra sukurta pagal pasaulio sveikatos organizacijos ir pasaulio akušerijos skyriaus rekomenduojamas normas. Taip pat metodika yra unikaliai pritaikyta atlikus praktiką su nėščiosiomis koks judėjimas yra pats tinkamiausias ir efektyviausias nėštumo metu. Visos treniruotės ir paskaitos yra parengtos pritaikant naujausias žinias, todėl šios mankštos yra efektyvesnės nei baseinas ar joga. Šioje metodikoje jūs nerasite vienos krypties treniruočių, tai yra įvairus judėjimas, kūno korekcija, kvėpavimas, meditacija, raumenų atpalaidavimas, raumenų stiprinimas, joga, kalanetika, psichologinės žinios ir dar daugiau.

  • Kokio inventoriaus reikia, norint sportuoti? Ar reikia papildomai kažką nusipirkti?

    Didžioji dalis progamoje esamų pratimų ir mankštų gali būti atliktos be papildomo sportinio inventoriaus. Tačiau labai rekomenduojame įsigyti gimastinį kamuolį bei kilimėlį sportui. Kamuolys reikalingas ne tik manktoms bet ir praktikai, kaip išgyventi sąrėmius gimdykloje ant gimnastinio kamuolio. Kai kuriose mankštose naudosime taip pat: svarelius, masažinį volą/kamuoliuką, lazdą, gumą, tačiau kiekvienai priemonei yra pasiūlomos kelios alternatyvos, kurias galite rasti savo namuose (vandens buteliukai, šluotos kotas, ilgas rankšluostis, pagalvė).

  • Kur galėčiau sužinoti daugiau apie programą ir gauti atsakymus į savo klausimus?

    Jeigu nerandate savo atsakymo šiame puslapyje, parašykite mums ir atsakymą rasime: gerda@mastermama.lt