saugus ir sveikas sportas su trenerės konsultacija ONLINE NAMUOSE Sportuok ir mokykis apie nėštumą ir po gimdymo atsistatymą neišėjus iš namų 😍

Pritūpimai nėštumo metu - PAVOJINGA?!

Pritūpimai nėštumo metu - PAVOJINGA?!

Pritūpimai yra vienas iš “buitinių” judesių, kuri nėščioji ko ne kiekvieną dieną atlieka. Tačiau, deja didžioji dalis neteisingai ⛔

Per nėščiųjų konsultacijas atliekame fizinio kūno testavimą, į kurį įeina visi baziniai judesiai. Pritūpimas vienas iš jų. Na ir jau kelis metus surinkus duomenis matau, jog apie 80% nėštukių pritūpimą daro neteisingai, ypač jei pilvas yra jau padidėjęs. Tai yra dėl to, kad: 

  1. niekas nemokė ir anksčiau kaip atlikti teisingai judesį;
  2. pilvas pakeitė svorio centrą, todėl nėštukė pradeda dirbti su kompensuojamais raumenimis;

Tai dabar įsivaizduokite, jei jau ne nėštumo metu judesys buvo atliekamas neteisingai, o vėliau dar tai darome su svoriu. Kas nutinka? 

😥 Kenčia kelio sąnariai, po gimdymo skauda dar stipriau..

😥 Tempiama pilvo siena judesio metu gali iššaukti pilvo tempimo skausmą.. 

😥 Gali atsirasti stiprus strėno / klubų / dubens dugno skausmas..

😥 Darysis vis sunkiau atlikti šį judesį su kompensuojamaisiais raumenimis.. 

Panaudojant taisyklingą laikyseną ir teisingus raumenis tu gali atsikratyti visų išvardintų pasekmių viršuje.. Kaip tai padaryti:

💪 Tūpti iškvėpiant

💪 Iškvėpiant “apsikabinti” vaiką su pilvo raumenimis, t.y. įtempti pilvo sieną

💪 Tupiant įtempti sėdmenis ir lengvai pasukti uodegikaulį po savimi 

💪 Nesikūprinti, pečius vesti atgal

💪 Tūpiant stengtis sėdmenis stumti tolyn, kad keliai nenukeliautų toliau pėdos pirštų 

💪 Pilnos pėdos ant žemės, nesistiebti, nekelti kulnų

💪 Su didesniu pilvu pritūpimus daryti plačiomis kojomis

Skamba sudėtinai? Susitinkame įvadinėje nėščiųjų konsultacijoje, kurioje atliksime testavimą ir išmoksite atlikti bazinius judesius taisyklingai.

Saugokite save nėštumo metu ❤🤰