PATARIMAI RUOŠIANTIS GIMDYMUI: NUO VOLAVIMO IKI SEKSO – MasterMama
saugus ir sveikas sportas su trenerės konsultacija ONLINE NAMUOSE Sportuok ir mokykis apie nėštumą ir po gimdymo atsistatymą neišėjus iš namų 😍

PATARIMAI RUOŠIANTIS GIMDYMUI: NUO VOLAVIMO IKI SEKSO

PATARIMAI RUOŠIANTIS GIMDYMUI: NUO VOLAVIMO IKI SEKSO

Ką daryti likus paskutinėmis dienomis iki gimdymo? 🤰

Išties nepasakyčiau jog tai treniruotė, tai labiau gimdymo pasiruošimo praktika, kurioje susitikus su kliente:


✨ atliekame strėno, dubens, pilvo, dubens dugno raiščių ir raumenų atpalaidavimo masažą, vibracinius judesius kurie padeda atpalaiduoti raiščius lengvesniam gimdymui.

✨ atliekame inversijas skirtas padėti vaikui nusileisti giliau į dubenį, taip ruošiantis taisyklinga kryptimi gimti.

✨ atliekame skatinamuosius pratimus, kurie gali padėti paruošti raumenų grupes gimdymui ir gali paspartinti gimdymo užsikūrimo veiklą.

✨ kalbamės, praktikuojame kvėpavimą, aptariame procesą ir judesius gimdykloje, užduodu namų darbus.


Kada?

✨ kai jau siūlo skatinimą už kelių dienų.
✨ 39 ir daugiau savaičių.

Kaip galiu sau padėti ruošiantis gimdymui nuo 38 savaitės?

♥️ VOLAVIMAS: voluoti su kamuoliuku arba volu nugaros apačią. Konsultacijos metu su ranka atlieku dubens dugno volavimą.

♥️ SEKSAS: tarpvietės aktyvus masažas ypač su sperma yra natūraliausias būdas atpalaiduoti kaklelį ir užkurti veiklą, tad nuo 39 savaitės padažninti šią malonią veiklą.

♥️ PLATŪS KLUBAI: bet kokie judesiai su plačiais klubais padės įsistatyti vaikeliui greičiau į dubenį taip suskatinant gimdymą. Tad dubens rotacijos, gilus įtūpimas, gilūs pritūpimai ar kamuolio sukimas dėdint gali padėti.

♥️ VIBRACIJA: padeda sujudinti giliuosius raiščius. Yra manualinės technikos kai specialistas deda rankas ant uodegikaulio ir tarpvietės ir atlieka vibracinius judesius. Tą gali padaryti ir vyras, uždėjęs rankas moteriai ant strėna atlikti vibracinius judesius per strėną su pirštais.

♥️ ILGAS AKTYVUMAS: tai gali būti pasivaikščiojimas, ypač tinka asimetrinis kuomet viena koja ant gatvės bortelio kita ant žemės. Gali būt zumbos ar kiti šokiai su judesiais, kurie nepavojingi susižalojimui.

♥️ MEDITACIJA, VIZUALIZACIJA: atlikti kvėpavimo pratimus su dubens dugno stūmimo pratimais ir vizualiai kalbėtis su vaikeliu, įsivaizduoti jo pozą gimdoje, kalbėtis kad jau laikas pasimatyti.

Jeigu nori ruoštis gimdymui kartu, kviečiu registruotis asmeniniam susitikimui 🥰