saugus ir sveikas sportas su trenerės konsultacija ONLINE NAMUOSE Sportuok ir mokykis apie nėštumą ir po gimdymo atsistatymą neišėjus iš namų 😍

TAI TIK ETAPAS (?)

TAI TIK ETAPAS (?)
Tai tik etapas.

Nuo 2019 metų tai dažnai man kartojo kitos Mamos. Dabar pati sau tai kartoju. Ir taip sakau kitoms kurioms sunku.

Tai tik etapas. Yra gerų, yra blogų etapų, tačiau su vaikais jų visgi daugiau.

Kas svarbu tame juodajame etape?

🌓 prisiminti ir pakalbėti apie tai, kiek daug gerų etapų yra, už juos padėkoti.

🌓 vis pakartoti sau kas yra svarbu, pvz: gulėti ligonėje yra geriau, nei nebesulaukti ligoninės, tai verčia dėkoti, kad viskas yra ir bus gerai.

🌓 bandyti kiek įmanoma daugiau juokauti, šypsotis, pasakoti pozityvias istorijas, svajoti apie kažką, kas jūsų laukia. Mes laukiam savo atostogų Tenerifėje, tad dabar žiūrime vietas ką veiksime, ką pamatysime, tas motyvuoja. Tuo pačiu suprantam, kad gal ir nepavyks išvykti, bandom nusiteikti įvairiausiems scenarijams.

🌓 palaikyti bazinę sveikatą: mityba, mintys, kvėpavimas, judėjimas, smegenų mankštos.

🌓 palaikyti vienas kitą. Kalbėtis su artimaisiais, kuo daugiau išsikalbėti, jei reikia ir pasibėbavoti ir paverkti, tai yra dalis psichologinio išsivalymo.

Man šiuo metu skauda sprandą, nugarą, pečių juosta, nes miegu labai nepatogiai ir nejudant, daug nešioju ant rankų ir sau neįprastai mažai judu. Tarsi mano sveikatos žingsnis atgal. Ką galiu daugiausiai padaryt: kai tik joms suveikia vaistai ir sekundei susidomi kažkuo, aš einu mankštintis. Pajusti savo kūną yra kitokia galia, kurios daug kas nėra atradę, ypač nėštumo ar gimdymo metu tą labai sustabdo.

Kūnas sutvertas judėti net ir juodžiausiomis dienomis. Siunčiu visiems žinute: judėti galite visur ir visaip. Visada galite rasti 5min. 🤏

Ačiū visoms kurios dalinasi atsiliepimais iš nėščiųjų ir po gimdymo online treniruočių programų namuose. Jos sportuoja, jos juda ir džiaugiasi tuo ką gauna programų metu: patarimus, motyvaciją, sveikatą ir gerą savijautą. Ačiū, kad esate kartu ❤️

Su meile, trenerė Gerda 🍀