KURSAS POGIMDYVĖMS

Perkant visas 3 programas iškart, sutaupote 48 eurus!

Kursas pogimdyvėms skirtas moterims iškart po gimdymo nuo pirmos dienos. Tačiau kursą gali pradėti ir bet kada vėliau net iki metų laiko.

Kursas skirstomas trimis etapais (tam sukurtos 3 nuoseklios programos) pagal atsistatymo ir stiprėjimo rekomendacijas:

🤱 #1 ATSISTATYMO PROGRAMA
(1-6 savaitė)

🤱 #2 "PILVUKUI ČIAU” PROGRAMA [jau greitai!]
(6-12 savaitė) (cp nuo 8-10sav. )

🤱 #3 LIEKNĖJIMO PROGRAMA [jau greitai!]
(12-20 savaitė) (cp 10sav.)

Dažniausiai užduodami klausimai

  • Ar programa tinkama, jei man daugiau nei mėnesis, ar du, trys, penki mėnesiai po gimdymo?

    TIKRAI TAIP. Atsistatymo programoje yra gili informacija apie vidaus raumenų atsistatymą ir kokius pratimus taikyti iškart po gimdymo arba po ilgos pertraukos po gimdymo. Nerekomenduočiau merginoms tiesiog šokti į aktyvų sportą vien dėl to, kad jau 6 ar daugiau mėnesių po gimdymo. Svarbiausia yra bazė, kuri formuoja Jūsų kūną iš vidinių raumenų. Po šios programos galėsite greičiau keliauti į aktyvias treniruotes ! 💪

  • Ar programa tinkama po cezario pjūvio ar tarpvietės kirpimo / plyšimo?

    Žinoma, kurse kiekviena treniruotė turi papildomas rekomendacijas abiems atvejams. Rekomendacijos ir krūvio pasirinkime ir pratimų. Taip pat po Cezario pjūvio ir kirpimo / plyšimo gimdymų yra papildomas seminaras, kaip teisingai prižiūrėti randus ar jiems pasiruošti dar būnant nėščiai.

  • Ar programoje rasiu informacijos apie diastazės prevenciją?

    Taip, treniruotės filmuojamos su pogimdyve, kuri turi diaszę, tad kiekvienoje treniruotėje girdėsite šį žodį ir žingsnius kaip su ja susitvarkyti. Taip pat bus papildomas video su paaiškinimu kaip pasitestuoti savo diastzę.

moterų džiaugsmas ir padėka naudojantis MasterMama metodika

klienčių atsiliepimai apie nėščiųjų treniruotes bei paskaitas

“Labai džiaugiuosi, kad nėštumo metu nusprendusi sportuoti suradau Gerdą!🙏
Neabejotinai tai buvo geriausia investicija į save nėštumo metu!🤰 Informacija kurią suteikia Gerda apie nėštumą ir pasiruošimą gimdymui turėtu gauti kiekviena būsima mama‼️💯
Niekada negalvojau, kad artėjant termino dienai būsiu rami ir savimi pasitikinti...bet Gerdos dėka, turėjau viską ko reikia sėkmingam gimdymui: paruoštą fizinį kūną, nusiteikimą, kvėpavimo technikos įgudžius, bei žinias kaip sau padėti gimdymo metu ir po gimdymo💎
Nėštumo eigoje teko sportuoti gyvai ir online būdu. Norint viskas įmanoma, o skirtumo net nepajaučiau tas pats dėmesys, judesių korekcija, šiltas bendravimas ir įsiklausymas į poreikius❤️
Esu begalo dėkinga už tokį rūpestį ir nuoširdžiai rekomenduoju nebijot išbandyti! Nes kartą pabandžius negali sustot😍”

Gintarė

“Sportuoti pas Gerdą nėštumo metu manau buvo geriausias mano sprendimas!
Ne tik sustiprėji fiziškai, bet ir pasikrauni begalę gerų emocijų, teigiamo nusiteikimo gimdymui ir krūvą žinių apie kvėpavimą ❤️
tai yra neapsakomai naudinga informacija ką suteikia Gerda, kad nėštumas ir gimdymas būtų lengvesnis. Manau su Gerdos pagalba išvengiau didesnių nugaros skausmų, kojų skausmų ir viso kito, nes tik pasakius kad kažką skauda gauni keletą patarimų ką kiekvienu atveju daryti 😊
Atsigavimas dabar žymiai lengvesnis, žinau kaip galiu ar negaliu elgtis, o ir pradėti po truputį mankštintis yra daug drąsiau. Ačiū, Gerda, rekomenduoju 100%! ne tik rekomenduoju, bet čia kiekvienos nėštukės prievolė! 🌷🌷”

Žymantė

“Apie Gerdą sužinojau iš draugės, kuri nebuvo laukimo kelionėje, bet yra tobuluose santykiuose su sportu (aš, mano nelaimei, buvau stipriai suspykusi su šia veikla).
Taigi 14 nėštumo savaitę susitikome su Gerda 👀 Pirma treniruotė - testavimas. Galvojau numirsiu iš gėdos...nei vieno pratimo neatlikau teisingai! 🤷‍♀️
Tik neskubėkit nurašyti! Per 26 likusias savaites trenerė taip "išmuštravo" mano kūną, kad po gimdymo turiu ir gražesnes kojas, ir sėdmenis, ir net pilvą 😀👏👏”