Ar 2 valandos per savaitę gali pagerinti tavo ir vaikelio sveikatą? Taip!

nėra vertingesnio turto nei žmogaus sveikata, tad investuokite į savo ir vaikelio sveikatą laiku

Jeigu tavo figūra gali būti tokia, kokia buvo prieš nėštumą ar net dailesnė, ar galėtum tam skirti 2 valandas per savaitę?

Jeigu tavo vaikelio sveikata ir imunitetas visą likusį gyvenimą priklauso nuo tavo gyvenimo būdo nėštumo metu, ar rastum tuo pasirūpinti 2 valandas per savaitę?

Jeigu tu gali nėštumo metu veikti tiek pat ar net daugiau veiklų ar rastum laiko pasidomėti apie tai 2 valandas per savaitę?

Mieloji. Jeigu tavo atsakymai mintyse nuskambėjo žodeliu "TAIP", vadinasi esi teisingoje vietoje. 

Visus šiuos tikslus mano klientės pasiekė su kaupu, o atsiliepimai tai tik dar kartą patvirtina.

Vos daugiau nei 2 valandos per savaitę treniruočių bei seminarų apie nėštumą, gimdymą ir atsistatymą gali kardinaliai pakeisti tavo sveikatą, savijautą ir išvaizdą.

Būsi sveikesnė, atrodysi dailiau, jausies stipriai, pasitikėsi savimi ir užtikrintai pagimdysi sveiką vaikelį!

Tinkamas metas pradėti yra jau dabar, nes Gimtadienis jau sparčiai artėja, tad ruoškimės jam kartu! 🖤 

moterų džiaugsmas ir padėka naudojantis MasterMama metodika

klienčių atsiliepimai apie nėščiųjų treniruotes bei paskaitas

“Labai džiaugiuosi, kad nėštumo metu nusprendusi sportuoti suradau Gerdą!🙏
Neabejotinai tai buvo geriausia investicija į save nėštumo metu!🤰 Informacija kurią suteikia Gerda apie nėštumą ir pasiruošimą gimdymui turėtu gauti kiekviena būsima mama‼️💯
Niekada negalvojau, kad artėjant termino dienai būsiu rami ir savimi pasitikinti...bet Gerdos dėka, turėjau viską ko reikia sėkmingam gimdymui: paruoštą fizinį kūną, nusiteikimą, kvėpavimo technikos įgudžius, bei žinias kaip sau padėti gimdymo metu ir po gimdymo💎
Nėštumo eigoje teko sportuoti gyvai ir online būdu. Norint viskas įmanoma, o skirtumo net nepajaučiau tas pats dėmesys, judesių korekcija, šiltas bendravimas ir įsiklausymas į poreikius❤️
Esu begalo dėkinga už tokį rūpestį ir nuoširdžiai rekomenduoju nebijot išbandyti! Nes kartą pabandžius negali sustot😍”

Gintarė

“Sportuoti pas Gerdą nėštumo metu manau buvo geriausias mano sprendimas!
Ne tik sustiprėji fiziškai, bet ir pasikrauni begalę gerų emocijų, teigiamo nusiteikimo gimdymui ir krūvą žinių apie kvėpavimą ❤️
tai yra neapsakomai naudinga informacija ką suteikia Gerda, kad nėštumas ir gimdymas būtų lengvesnis. Manau su Gerdos pagalba išvengiau didesnių nugaros skausmų, kojų skausmų ir viso kito, nes tik pasakius kad kažką skauda gauni keletą patarimų ką kiekvienu atveju daryti 😊
Atsigavimas dabar žymiai lengvesnis, žinau kaip galiu ar negaliu elgtis, o ir pradėti po truputį mankštintis yra daug drąsiau. Ačiū, Gerda, rekomenduoju 100%! ne tik rekomenduoju, bet čia kiekvienos nėštukės prievolė! 🌷🌷”

Žymantė

“Apie Gerdą sužinojau iš draugės, kuri nebuvo laukimo kelionėje, bet yra tobuluose santykiuose su sportu (aš, mano nelaimei, buvau stipriai suspykusi su šia veikla).
Taigi 14 nėštumo savaitę susitikome su Gerda 👀 Pirma treniruotė - testavimas. Galvojau numirsiu iš gėdos...nei vieno pratimo neatlikau teisingai! 🤷‍♀️
Tik neskubėkit nurašyti! Per 26 likusias savaites trenerė taip "išmuštravo" mano kūną, kad po gimdymo turiu ir gražesnes kojas, ir sėdmenis, ir net pilvą 😀👏👏”