Sportuoti gali visos, net ir pabaigoje nėštumo ar turint tam tikrus apribojimus. ❤

įprasta kurso kaina: 89€, pirmoms 50 pirkėjų: 59€!



Šis kursas skirtas nėštukėms, kurios:

➜Terminas jau “ant nosies”, nesinori kibt į per daug aktyvias treniruotes;

➜Galimai turi gaktikaulinės sąvaržos atsiskyrimą;

➜Dažnai kietėja pilvelis nuo per didelio krūvio;

➜Nori tiesiog ruoštis natūraliam bei sklandžiam gimdymui be intensyvaus krūvio.

Šis kursas sukurtas labai palaipsniui, dirbant su daugeliu nėštukių, kurios turėjo šiuos viršuje išvardintus apribojimus. Treniruotės yra daugiau mokomosios ir žemo intensyvumo, kurios tinka kiekvienai nėštukei.

Tai yra visiškai saugios pasyvios treniruotės bei didžioji dalis paskaitų apie diafragmos bei dubens dugno veiklą, kaip stiprinti savo kūną, kad nebūtų pilvo kietėjimo, kad išvarža netaptų didesne problema, bei kaip pasiruošti gimdymui, kai yra judėjimo apribojimai.

Perkant kursą gaunate konsultaciją su trenere, tad tikrai gausite ir asmeninių patarimų kaip elgtis geriau savo situacijoje.

Kas tavęs laukia šioje programoje?

trumpai apie kurso sudėtį, detalesnė informacija - apačioje

  • 10 video treniruočių

  • 10 mokomosios medžiagos vaizdo įrašų + informacinės gairės

  • Uždara bendruomenės grupė, kurioje dalinsimės klausimais, rezultatais, vyks konsultacijos

Kokios treniruotės ir seminarai konkrečiai sudaro programą?

  • 01

    Pradžia

    • Perskaityti pirmiausia! Rekomendacijos ir patarimai

    • Kurso įvadas + fizinis kūno testavimas

    • Forma fiziniam kūno testavimui

    • Registracija konsultacijai su trenere

    • Fizinio pasiruošimo nauda mamai ir vaikui nėštumo metu + diafragminio kvėpavimo teorija bei praktika

    • Ką turi žinoti nėštukės, turinčios judėjimo apribojimus nėštumo metu?

    • Prisijunkite prie MM bendruomenės

  • 02

    Seminarai

    • 1: Kėgelio pratimų paskaita

    • 1.1: Kėgelio pratimų ir dubens dugno stiprinimo straipsnis

    • 2: Diafragminio kvėpavimo pratimai

    • 3: Kvėpavimo ir atsipalaidavimo technikos per gimdymą

    • 4: Meditacija nėštumo metu: praktinė paskaita

    • 5: Meditacijos pamoka: sveikas mano ir mažylio kūnas

    • 6: Meditacijos pamoka: sklandi gimdymo diena

  • 03

    Treniruotės

    • 1: Pėdų miofascialinis savimasažas + teorija

    • 2: Dubens dugno stiprinimo treniruotė (treniruotę kartoti kartą per savaitę)

    • 3: Pilvo preso treniruotė ir paskaita su diafragminiu kvėpavimu

    • 4: Treniruotė rankoms be įrangos

    • 5: Nugaros stiprinimas su įranga: šluotos kotas, rankšluostis, guma

    • 6: Treniruotė su gimnastiniu kamuoliu viršutinei kūno daliai

    • 7: Dubens dugno stiprinimas + statiniai pratimai

    • 8: Treniruotė su gimnastinu kamuoliu

    • 9: Kvėpavimo ir lengvų pratimų treniruotė

    • 10: Treniruotė rankoms prie sienos

    • Atsiliepimas

Jeigu dar kyla klausimai..

Kaip ir viskas patinka, bet mintyse sukasi klausimas: "ar aš turėsiu valios daryti tas treniruotes?"

Visko pradžia galų gale esi Tu.

Master Mama yra įrankis, kurį sukūrė patirtį ir žinias sukaupusi Mama, norinti pagelbėti būtent Tau.

Master Mama bendruomenė visuomet palaikys Tave, tad vieniša treniruotėse tikrai nesijausi. Su Tavimi keliaus dar šimtai nėštukių, kurios taip pat atliks programos treniruotes, dalinsis įspūdžiais ir patirtimis.

Tad linkiu neabejoti pasirinkimu.

Programos kaina atitinka 1 mėnesio treniruotes gyvai su trenere, tad ar ne geriau pataupyti ir gauti tą pačią naudą visam likusiam nėštumui ?

NUSIPIRKUS PRODUKTĄ

Kas laukia tavęs, įsigyjus produktą?

Nusipirkus produktą gausite asmeninę platformos prieigą su visais vaizdo įrašais: treniruotės + paskaitos.

1. Praeisite dvi įvadines paskaitas ir atliksite fizinį kūno testavimą.

2. Susitarsite susitikimą su trenere gyvai (online skambučiu), kur trenerė peržvelgs Jūsų testavimą (dar kartą atliksite jį kartu, trenerė patars į ką atkreipti dėmesį bei atsakys į visus Jums kilusius klausimus).

3. Toliau keliausite per trumpas bei informatyvias paskaitas ruošiantis gimdymui ir aktyviam sportui.

4. Galite sportuoti! Treniruotes galite atlikti įvairiai - savo tempu ir pasirinkimu. Trenerė per konsultaciją pabrėš, kurios treniruotės Jums asmeniškai yra svarbiausios.

5. Sportuojate, bendraujate su kitomis nėštukėmis Facebook grupėje, kontaktuojate su trenere kilus bet kokiems klausimams, palaikysime nuolatinį ryšį! 🖤

Nėštumo laikotarpis yra unikalus ir stebuklingas, tačiau tikrai ne pats lengviausias

KAS YRA MASTER MAMA?

Pati patyrusi aktyvų nėštumą ir sunkų gimdymą bei artimai dirbanti su šimtais nėščiųjų, galiu drąsiai sakyti, kad fizinis ir emocinis pasiruošimas nuo nėštumo pradžios yra privalomas yra tiesiog gyvybiškai svarbus. 

Dažnai nėštukės nežino kur kreiptis ir ką daryti, norint sveikai ir sąmoningai ruoštis gimdymui. Todėl dažna nėštukė su mintimi: "dar liko daug laiko, dabar turiu darbų/atsakomybių/veiklos", galų gale savo kūnu pradeda rūpintis per vėlai. 

Dėl to išgyvena nesklandų, sunkų, gimdymą ir sudėtingą atsistatymą tiek fiziškai, tiek emociškai. 

Tad sudėjus savo bei klienčių patirtį bei pažangiausio mokslo žinias, su specialistų komanda sukūrėme 9 mėnesių programą, kurioje kiekviena nėščioji ras savo būdą sportuoti, judėti ir ruoštis tiek gimdymui, tiek atsistatymui po jo. 

Programos treniruotes gali atlikti bet kokio amžiaus ir bet kokio fizinio pasiruošimo moteris. Treniruotėse detaliai ir sklandžiai aiškinama pratimų eiga, bei kaip ir kodėl juos reikia atlikti. 

Be to, kad programa būtų maksimaliai saugiai naudojama, kiekviena nėštukė gauna įvadinę konsultaciją ir kūno korekcinį testavimą su nėščiųjų ir gimdyvių treniravimo/sveikatingumo specialiste ir programos autore Gerda. 

Tokiu būdu ne tik geriau susipažinsite su savo silpnosiomis vietomis, bet ir išmoksite savarankiškai pasirinkti protingą treniruočių krūvį bei gauti atsakymus į savo klausimus.