Atėjo metas ruoštis Gimtadieniui

Net 40 programos treniruočių ir 10 seminarų ruošiantis gimdymui! Pratimus gali atlikti bet kokio amžiaus ir bet kokio fizinio pasiruošimo moteris.

Treniruotėse detaliai ir sklandžiai aiškinama pratimų eiga, konkrečiai paaiškinami visi judesiai.

O kad programa būtų maksimaliai saugiai naudojama, kiekviena nėštukė gauna įvadinę konsultaciją ir kūno korekcinį testavimą su Gerda Danylaite - nėščiųjų ir gimdyvių treniravimo specialiste ir šios programos autore.

Įsigyti programą galite spustelėję "PIRKTI DABAR"

+nemokamos dovanos - bonus!

Kas įeina į kursą?

trumpai apie kurso sudėtį

  • 40 video treniruočių su detaliais paaiškinimais ir jėgos lygiais

  • 10 mokomosios vaizdo įrašų medžiagos (paskaitos ir seminarai)

  • Uždara bendruomenės grupė, kurioje dalinsimės patirtimis, klausimais, rezultatais, vyks konsultacijos

  • Bonus - nemokami seminarai ir išskirtinės partnerių nuolaidos!

Jeigu dar kyla klausimai ar abejoji..

Kaip ir viskas patinka, bet mintyse sukasi klausimai?

Galima startuoti nuo Įvadinės konsultacijos/treniruotės, kurioje sužinosi daugiau apie save, sportą nėštumo metu bei gausi atsakymus į asmeniškai TAU svarbiausius klausimus!

Suprasite, kad jis gali būti lengvas bei sklandus, kaip ir pats gimdymas bei atsistatymas.

Dovanojamoje paskaitoje sužinosite visas svarbiausias detales: fizinio pasiruošimo naudą, kaip pradėti taisyklingai sportuoti, ką galite daryti, o ko ne, kuo yra svarbi diafragma nėštumo metu, kaip stiprinti kūną ruošiantis natūraliam gimdymui.

O konsultacijoje su trenere gausite profesionalius atsakymus į jums labiausiai rūpimus klausimus - dabar už vos 25 eurų kainą!

P.S. Įvadinė į MAX kursą įeiną, tačiau, jei norite įsitinkinti ar kursas tinkamas su konsultacija, galite ją įsigyti atskirai.

Kokios treniruotės ir seminarai konkrečiai sudaro programą?

  • 01

    Pradžia

    • Perskaityti pirmiausia! Rekomendacijos ir patarimai

    • Registracija konsultacijai su trenere

    • Kurso įvadas + fizinis kūno testavimas

    • Forma fiziniam kūno testavimui

    • Fizinio pasiruošimo nauda mamai ir vaikui nėštumo metu + diafragminio kvėpavimo teorija bei praktika

    • Prisijunkite prie MM bendruomenės

  • 02

    Seminarai

    • 1: Rekomendacijos startuojant: įranga, treniruočių lygiai ir kita svarbi informacija

    • 2: Kėgelio pratimų paskaita

    • 2.1: Kėgelio pratimų ir dubens dugno stiprinimo straipsnis

    • 3: Diafragminio kvėpavimo pratimai

    • 4: Miofascialinis savimasažas nėštumo metu - paskaita

    • 5: Pėdų miofascialinis savimasažas + teorija

    • 6: Miofascialinis savimasažas - apatinė kūno dalis

    • 7: Miofascialinis savimasažas - viršutinė kūno dalis

    • 8: Meditacija nėštumo metu: praktinė paskaita

    • 9: Meditacijos pamoka: sveikas mano ir mažylio kūnas

    • 10: Meditacijos pamoka: sklandi gimdymo diena

    • 11: III-iojo trimestro kūnas - ką svarbu žinoti nuo 7-8 mėnesio

  • 03

    Treniruotės

    • 1: Baziniai pratimai su diafragminiu kvėpavimu atsigulus

    • 2: Baziniai pratimai su diafragminiu kvėpavimu atsistojus

    • 3: Dubens dugno stiprinimo treniruotė (treniruotę kartoti kartą per savaitę)

    • 4: Tempimų treniruotė apatinei kūno daliai

    • 5: Pratimai sėdmenims atsigulus

    • 6: Pilvo preso treniruotė ir paskaita su diafragminiu kvėpavimu

    • 7: Viso kūno tempimų treniruotė

    • 8: Įvairaus judėjimo treniruotė

    • 9: Treniruotė su gimnastiniu kamuoliu dubeniui

    • 10: Treniruotė rankoms be įrangos

    • 11: Kalanetikos treniruotė keturiomis

    • 12: Diafragminis kvėpavimas pajungiant šonkaulius pratimų metu

    • 13: Nugaros stiprinimas su įranga: šluotos kotas, rankšluostis, guma

    • 14: Kalanetikos treniruotė atsistojus

    • 15: Treniruotė sėdint ant gimnastinio kamuolio

    • 16: Treniruotė rankoms prie sienos

    • 17: Treniruotė sėdmenims

    • 18: Treniruotė su gimnastiniu kamuoliu viršutinei kūno daliai

    • 19: Kardio + balanso treniruotė

    • 20: Treniruotė su gimnastiniu kamuoliu: balansas, įtūpstai

    • Atsiliepimas

    • 21: Treniruotė su svareliais visam kūnui

    • 22: Sėdmenų pratimai atsistojus

    • 23: Viršutinės kūno dalies treniruotė su svareliais

    • 24: Treniruotė su gimnastinu kamuoliu - RELAX

    • 25: Širdies ir kraujagyslių stiprinimo treniruotė - kardio

    • 26: Kalanetikos pratimai atsigulus

    • 27: Klubų atvėrimo treniruotė

    • 28: Nugaros stiprinimo treniruotė su rankšluosčiu

    • 29: Treniruotė su volu: balansas, tempimai

    • 30: Sėdmenų ir klubų aktyvi treniruotė

    • 31: Kvėpavimo ir lengvų pratimų treniruotė

    • 32: Judėsio treniruotė - laisvė kūnui ir protui

    • 33: Dubens dugno stiprinimas + statiniai pratimai

    • 34: Treniruotė su svareliais - rankos ir nugara

    • 35: Pratimai sėdmenims ant gimnastinio kamuolio

    • 36: Judėjimo + stabilumo pratimai

    • 37: Treniruotė visam kūnui gulint ant kilimėlio

    • 38: Viso kūno jėgos treniruotė su svareliais

    • 39: Kalanetikos treniruotė visam kūnui

    • 40: Pratimai ruošiantis gimdymui + mini paskaita apie pasiruošimą gimdymui

    • 41: Kvėpavimo ir atsipalaidavimo technikos per gimdymą

    • Tolimesni žingsniai

  • 04

    Bonus!

    • 1: Diržo dėvėjimas nėštumo metu

    • 2: Klienčių klausimai ir atsakymai apie nėštumą ir laikotarpį po gimdymo

    • 3: INTERVIU su akušere: pasiruošimas gimdymui

    • 4: INTERVIU su kūdikių kineziterapeute apie kūdikio fiziologiją

    • 5: INTERVIU su dula: Fizinio ir emocinio atsistatymo svarba po gimdymo

    • 6: SEMINARAS apie nėščiųjų ir pogimdyvių mitybą

    • 7: SEMINARAS apie sėdimą darbą ir būdus, kaip sau padėti nėštumo metu

    • 8: Youtube kanalo įrašai

    • Partnerių nuolaidos produktams, kursams

moterų džiausmas ir padėka naudojantis MasterMama metodika

klienčių atsiliepimai apie nėščiųjų treniruotes bei paskaitas

“Pradėjau lankytis Gerdos treniruotėse dar ankstyvame nėštume iki pat termino dienos. Džiaugiuosi atradusi šią studiją, nes galėjau ne tik sustiprinti raumenis, bet ir gavau daug naudingų žinių apie gimdymą, ko posekoje akušerė sakė, kad dariau gerus pratimus dėl to kaklelis atsivėrė labai greitai. Tikrai rekomenduoju šią studiją ir ne tik dėl treniruočių, bet ir dėl pačios trenerės, kuri visada motyvuojanti, individualiai patarianti, nuolat besidominti naujovėmis, kurias per treniruotes išgirstame ir mes. Sėkmės!”

Monika

“Prieš išeinant į dekretą ieškojau kur toliau sportuoti, kad gimdymas būtų lengvesnis tiek psichologiškai, tiek fiziškai. Ir LABAI džiaugiuosi, kad atradau Gerdą!!! Jos nuoširdūs patarimai, palaikymas buvo aukso vertės gimdant. Nežinojau ką reiškia nugaros skausmas nėštumo metu ar dar kokie nemalonūs pojūčiai, nes Gerda visada sakydavo ką daryti įvairiais atvėjais. Tad jei galvojat, renkatės, kur eiti sportuoti, tai atsakymas paprastas - pas Gerdą. Ji tikrai n patarimų duos ir į gimdymą eisit nusiteikusios, kaip į gimtadienį. P. S. po gimdymo dariau jos nurodytus pratimus, tai vyras parsiveždamas namo (nes gi Korona ir jokie vyrai neįleidžiami į gimdymo namus), sakė, kad atrodai, kaip negimdžius.”

Vilma

“Nuostabi trenerė, kuri ne tik padeda saugiai fiziškai sustiprinti ir paruošti kūną gimdymui, bet ir turi daug žinių apie nėštumą, gimdymą, kvėpavimą, atsistatymą po gimdymo. Gerdos patarimų dėka antras gimdymas buvo tikrai greitas ir daug lengvesnis, o dėl treniruočių jaučiausi daug geriau fiziškai pasirengusi. Vienintelis dalykas kurio gailiuosi - kad nebuvau Gerdos "atradusi" per pirmą nėštumą. Bet toms kurios dabar ieško treniruočių nėštukėms tikrai rekomenduoju - gausit ne tik į jūsų poreikius orientuotas treniruotes, bet ir dėmesį, rūpestį ir daug daug gerų patarimų.”

Eglė

NUSIPIRKUS PRODUKTĄ

Kas konkrečiai tavęs laukia įsigyjus kursą?

Nusipirkus produktą gausite asmeninę platformos prieigą su visais vaizdo įrašais: treniruotės + paskaitos.

1. Praeisite dvi įvadines paskaitas ir atliksite fizinį kūno testavimą.

2. Susitarsite susitikimą su trenere gyvai (online skambučiu), kur trenerė peržvelgs Jūsų testavimą (dar kartą atliksite jį kartu, trenerė patars į ką atkreipti dėmesį bei atsakys į visus Jums kilusius klausimus).

3. Toliau keliausite per trumpas bei informatyvias paskaitas ruošiantis gimdymui ir aktyviam sportui.

4. Galite sportuoti! Turite 40 treniruočių, kurias galite atlikti įvairiai - savo tempu ir pasirinkimu. Trenerė per konsultaciją pabrėš, kurios treniruotės Jums asmeniškai yra svarbiausios.

5. Kurso pabaigoje rasite BONUS skiltį, kurioje - dar daugiau naudos, dovanų!

6. Sportuojate, bendraujate su kitomis nėštukėmis Facebook grupėje, kontaktuojate su trenere kilus bet kokiems klausimams, palaikysime nuolatinį ryšį! 🖤

Nėštumo laikotarpis yra unikalus ir stebuklingas, tačiau tikrai ne pats lengviausias

KAS YRA MASTER MAMA?

Pati patyrusi aktyvų nėštumą ir sunkų gimdymą bei artimai dirbanti su šimtais nėščiųjų, galiu drąsiai sakyti, kad fizinis ir emocinis pasiruošimas nuo nėštumo pradžios yra privalomas yra tiesiog gyvybiškai svarbus. 

Dažnai nėštukės nežino kur kreiptis ir ką daryti, norint sveikai ir sąmoningai ruoštis gimdymui. Todėl dažna nėštukė su mintimi: "dar liko daug laiko, dabar turiu darbų/atsakomybių/veiklos", galų gale savo kūnu pradeda rūpintis per vėlai. 

Dėl to išgyvena nesklandų, sunkų, gimdymą ir sudėtingą atsistatymą tiek fiziškai, tiek emociškai. 

Tad sudėjus savo bei klienčių patirtį bei pažangiausio mokslo žinias, su specialistų komanda sukūrėme 9 mėnesių programą, kurioje kiekviena nėščioji ras savo būdą sportuoti, judėti ir ruoštis tiek gimdymui, tiek atsistatymui po jo. 

Programos treniruotes gali atlikti bet kokio amžiaus ir bet kokio fizinio pasiruošimo moteris. Treniruotėse detaliai ir sklandžiai aiškinama pratimų eiga, bei kaip ir kodėl juos reikia atlikti. 

Be to, kad programa būtų maksimaliai saugiai naudojama, kiekviena nėštukė gauna įvadinę konsultaciją ir kūno korekcinį testavimą su nėščiųjų ir gimdyvių treniravimo/sveikatingumo specialiste ir programos autore Gerda. 

Tokiu būdu ne tik geriau susipažinsite su savo silpnosiomis vietomis, bet ir išmoksite savarankiškai pasirinkti protingą treniruočių krūvį bei gauti atsakymus į savo klausimus.